purple is my life
Capital S.P.Y.S :D
Wednesday, September 19, 2012 | 6:36 AM | 0 comments
try bukak blog tadi :) sekali boleh buka :D hee , sukaa amadd . kayy , tak tahu nak cakap apa , sebab dah lama tak update blog, just nak cakap aku sayangg dekat seorang budak ni , and hope one day dia datang rumah , lamar aku jadi wife dia :)hari hari aku doa agar dia jadi milik aku selama lamanya , dan aku harap dia yang terakhir . untuk dia yang aku maksudkan tu , hope kau tak kan tinggal kan aku k , aku sayangg kau much much k , hehe , dia kata sedih tak ada cerita pasal dia dalam ni , weee , so now aku dah update ye budakk . love you ^^


Older Post | Newer Post
Disclaimer

facebook | facebook II
hello stalker(!) i'm saidatul akmal , thanks for visit me . hope enjoy .




shout box




music box






Credits



Template and designed :
Aina Syaza
Cursor and background : Kak Una
Header : Aina Syaza
edited : tyha