purple is my life
permulaan selepas SPM
Sunday, December 2, 2012 | 10:46 PM | 0 comments


Hi , assalamualaikum :) terasa nak update blog plak hari ni :D btw aku dah jumpa seorang lelaki dalam hidup aku , dia datang jumpa perent aku , dia jaga aku , pasal aku semua dia amek tahu , dia dah mcm segala galanya bagi aku , kadang kadang tefikir juga , dia memang betul betul nak habis kan masa dia dengan aku ? bukan apa , baru je habis SPM kan , bukan kita tahu pun apa yang jadi pada kita , masuk U kan jumpa lagi ramai orang , tipu lah kalau tak suka siapa siapa nanti , dah kalau satu tempat , study sama sama , buat apa pun sama sama kan . kalau kita dah rapat dengan seseorang pasti akan timbul satu perasaan itu , sebab itu anugerah terindah dari Allah S.W.T . PERASAAN ?? , perasaan manusia ini sentiasa berubah rubah , adakalanya suka adakalanya duka , dengan perasaan , macam macam kita boleh rasa kan , hhmm , baru aku tahu perasaan tu , tu bukan satu kepercayaan , tapi tu perasaan CINTA , kata orang cinta itu boleh datang dan pergi dengan sendirinya , selama berbulan aku kawan dengan dia , baru cinta tu datangg , memang selama ni aku sayangg dia , tapi aku tak cinta kan dia , sebab ? sebab sebelum ni memang susah aku nak sebut ILOVEYOU , kalau aku sebut pun aku rasa tak ikhlas . dan masa tu juga , aku keliru , betul ke aku sayangkan dia ? betul ke pilihan hati aku ni ? tapi kenapa antara ramai ramai lelaki dia yang aku pilih untuk jadi teman hidup aku ? adakah dia jodoh ku ? hmm , btw aku tak nak letakkan harapan yang terlalu tinggi , aku masih perlu fikirkan penerimaan dia dan keluarga dia terhadap aku , setiap keluarga mahukan yang terbaik untuk ahli keluarga dia yang lain , setiap manusia ada kelemahan dan kekurangannya kan , aku cuba untuk memperbaiki diri ku yang serba kekurang , moga moga Allah S.W.T permudahkan perjalanan hidup aku , andai kau jodoh ku , kita pasti akan bersatu suatu hari nanti :D dear capital SIBS terima kasih kerana hadir dalam hidup NSABI <3 harap hubungan ini akan berkekalan hingga ke anak cucu .


Older Post | Newer Post
Disclaimer

facebook | facebook II
hello stalker(!) i'm saidatul akmal , thanks for visit me . hope enjoy .




shout box




music box






Credits



Template and designed :
Aina Syaza
Cursor and background : Kak Una
Header : Aina Syaza
edited : tyha