purple is my life
MATI TERUS -.-'
Sunday, January 13, 2013 | 8:06 AM | 0 comments
Bf : Kita main satu game nak tak ?
Gf : Game apa ?
Bf : Macam ni , esok awak tak payah contact saya . Maksudnya tak payah text call or apa apa yang berkaitan lah . Saya pun buat macam tuu dekat awak okay ? Kita tengok siapa menang .
Gf : Okay !

Esoknya , si Gf terpaksa lah tahan rindu dekat Bf . Mengenangkan yang ni satu permintaan , si Gf cuba kuatkan hati .

Keesokkan harinya , si Gf call si Bf . Tapi tak dijawab . So si Gf pergi dekat ruma Bf dia . Di luar rumah , ramai orang . Dia mula rasa pelik then terus masok ke rumah . Sekujur tubuh terbaring kaku di tangga rumah . Dan tubuh tuu adalah jasad si Bf yang dah meninggal . Mak si Bf pun bagi surat dkat GF .
Surat yang bertulis :

Sayang , semalam awak dapat hidup sehari tanpa saya . Saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dapat hdup bahagia tanpa saya . Love you :)


#lelaki kalau dah sayang memang akan sayang sampai bila bila kan , aku pun dah masak dengan perangai ex aku , tak tahu bila nak lupakan aku , dari yang pertama sampai yang last , hmmm , perempuan susah nak mencintai seseorang tetapi lelaki senang je nak mencintai seseorang , perempuan senang nak lupakan seseorang tetapi lelaki susah nak melupakan seseorang yang pernah hadir dalam hidup dia sehingga ada yang betul betul membuka pintu hati dia baru terubat sikit luka yang berdarah tu :) maaf aku sakit kan hati kau , semakin banyak ex semakin banyaklah hati yang tersakiti 


Older Post
Disclaimer

facebook | facebook II
hello stalker(!) i'm saidatul akmal , thanks for visit me . hope enjoy .




shout box




music box






Credits



Template and designed :
Aina Syaza
Cursor and background : Kak Una
Header : Aina Syaza
edited : tyha